Fotogalerie

Velmi oblíbená valníková nástavba univerzálního použití. Nástavba je určena pro řadu podvozků v kategoriích od 3.5t do 26t celkové hmotnosti vozidla. Valníková nástavba s celní / necelní plachtou je vhodná pro běžnou místní nebo mezinárodní přepravu. Pro podvozky do 12t se dodává verze s celohliníkovým rámem MTVAL CS AL a ve verzi do 3,5t speciálně odlehčeným hliníkovým rámem MTVAL SMALL pro zachování maximální nosnosti vozidla.
Valníkové nástavby se dodávají v celé řadě modifikací. Mezi nejběžněji dodávané valníky patří valníky s třístranným shrnováním MTVAL CS, pro přepravu nebezpečných látek ADR valníky a pro stavební firmy valníky  s hydraulickým jeřábem.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Sériové celohliníkové valníky MONTEX MTVAL CITY. "Minimální váha, minimální cena, minimální doba dodání." S tímto mottem uvádíme na trh novou verzi optimalizovaných celohliníkových valníků MONTEX MTVAL CITY pro podvozky do 3,5 t celkové hmotnosti. Valníky jsou z nových odlehčených hliníkových profilů, lehčí překližky a lehké plachtové konstrukce. Standardní skladové sériové verze valníků dodáváme do 5 dnů od objednání.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Valníková nástavba s třístranným systémem shrnování plachty je určena především pro zajištění rychlé a pohodlné manipulace se zbožím. Boční plachty jsou napínány lehce ovladatelnou ráčnou a umožňují snadné odplachtování jedinou osobou. Plachty umožňují volné shrnování dopředu i dozadu. Střecha je shrnovací dopředu a tím umožňuje rychlou manipulaci pomocí jeřábu. Nástavby jsou velmi oblíbené v automobilovém průmyslu nebo v systémech dodávky JUST-IN-TIME, kde se projeví jejich hlavní výhoda, rychlá a pohodlná nakládka a vykládka. Nástavbu je možné dodat i s nízkým rámem JUMBO nebo v lehkém hliníkovém provedení roštu.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Odlehčená celohliníková nástavba s třístranným systémem shrnování plachty je určená pro podvozky do 12t celkové hmotnosti. Základní rám je zhotoven z hliníkových vyztužených profilů, portály a horní shrnovací profily jsou z tažených hliníkových profilů. Díky optimalizaci hmotnosti této nástavby se podařilo dosáhnout velice nízké váhy nástavby při zachování velké pevnosti, odolnosti a snadné manipulace s třístranným systémem nástavby. Vzhledem k parametrům a požadavkům pevnosti hliníkového rámu se nástavba nedodává ve sníženém provedení MTVAL JUMBO. Ostatní parametry a technické provedení shrnovacího systému je obdobné jako u klasické třístranné nástavby MTVAL CS.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Upravená verze valníkové nástavby s nízkým integrovaným rámem, která je určena pro velkoobjemové přepravy. Nízký rám ve spojení s vhodným podvozkem umožňuje dosáhnout vnitřní výšky až 3 000 mm. Pro nakládku v plném vnitřním profilu jsou nástavby dodávány jako třístranné shrnovačky se zvedací a shrnovací střechou. Zvednutí střechy nebo zadního portálu umožňuje naložení nástavby vysokozdvižným vozíkem do plného profilu. Systém shrnování s horním L profilem zajišťuje vnitřní paletovanou výšku v plné výšce nástavby. Nástavba je uzpůsobena pro jednoduchou a rychlou manipulaci jednou osobou. Systém zdvihání je vybaven odlehčovacími vzpěrami. Hlavní určení nástavby je především v přepravě stohovaného paletového zboží v automobilovém průmyslu v kombinaci s tandemovým nízkoložným přívěsem s možností průběžné nakládky.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Valníková nástavba univerzálního použití s kompletní shrnovací plachtou. Nástavba je dodávaná ve standardním provedení s bočnicemi. V konstrukci plachty je shrnovací systém, který umožňuje shrnout celou plachtu dopředu, strop i boky se shrnují společně. Oproti třístranné shrnovací nástavbě MTVAL CS je toto levnější, jednodušší a lehčí provedení nástavby. Odplachtování stropu nebo boků je pomalejší než u třístranného systému ale je výrazně rychlejší než u klasické nástavby. Nástavba je velmi oblíbená pro běžnou přepravu zboží kde se vyskytuje občasná nakládka jeřábem.
Speciální verze DBV této nástavby je dodávána bez bočnic, se speciální plachtovou konstrukcí, která se celá shrnuje v bočních vodících profilech po obvodu nástavby a po shrnutí nechá přístupnou celou ložnou plochu bez plachty a konstrukce. Toto řešení nástavby je používáno především u valníků s hydraulickým nakládacím jeřábem.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Zesílená valníková nástavba pro těžší zatížení vybavená hydraulickým nakládacím jeřábem. Valník je v provedení s bočnicemi, zesíleným předním ocelovým čelem, pevnější podlahou a hydraulickým jeřábem. Standardně se dodává jeřáb umístěný za kabinou, u vozidel s přívěsem je jeřáb dodáván v zadní části vozidla pro snadnou obsluhu vozidla i přívěsu. Pro malé valníky do 7.5 t celkové hmotnosti jsou dodávány lehké jeřáby umístěné přímo v ložné ploše. Valníková nástavba může být vybavena klasickou nebo lépe celoshrnovací plachtovou odjížděcí konstrukcí DBV.
Speciální verze nástaveb jsou dodávány s odnímatelným hydraulickým jeřábem umístěným v zadní části vozidla. Hydraulický jeřáb je namontován na nosném dílu, který je možné pomocí spojovacího mechanismu jednoduše připojit a zase odpojit.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Valníková nástavba určená pro přepravu nebezpečných látek v režimu ADR. Specifikace a provedení nástavby je závislé na požadavcích přepravovaných nebezpečných látek. Mezi nejběžněji dodávané nástavby patří verze pro přepravu kusových nebezpečných látek a pro přepravu výbušnin. Konstrukce a materiály nástavby jsou provedeny v souladu s požadavky Dohody ADR pro přepravu nebezpečných věcí v kusech.
Valníkové nástavby ADR pro přepravu kusových nebezpečných látek jsou doporučeny pro přepravu látek klasifikovaných dle ADR do následujících tříd 2; 3; 4.1; 4.2; 4.3; 5.1; 5.2; 6.1; 6.2; 8; 9.
Valníkové nástavby ADR EX/II pro přepravu výbušnic jsou doporučeny pro přepravu výbušných látek a předmětů klasifikovaných dle ADR třídy 1. Pro přepravu výbušných látek a předmětů třídy 1 jsou určeny i speciální skříňové nástavby  ADR EX/III.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Valníková nástavba bez plachtové konstrukce a bez plachty. Tento typ valníkové nástavby je velmi často dodáván na malé podvozky do 3.5 t celkové hmotnosti nebo na podvozky v kategorii 7.5 - 12 t jako rozvážkové nebo vnitrofiremní vozidlo nebo vozidlo pro přepravu tyčového materiálu. V případě požadavku zakrytí přepravovaného zboží je možné valník dovybavit krycí plachtou s uchycením na bočnicích a s uložením plachty na předním čele.Verze valníků pro přepravu tyčového materiálu jsou vybaveny zesíleným čelem a případně mohou být vybaveny fixačními a oddělujícími prvky integrovanými v ložné ploše pro zajištění bezpečnosti přepravy. V provedení bez plachty se dodává i ADR varianta valníkové nástavby pro přepravu technických plynů se zvýšeními bočnicemi nebo nástavcem bočnic. Pro snadnější manipulaci s nákladem se valníky dodávají ve verzi s hydraulickým jeřábem.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Speciální verze valníkové nástavby s úpravami dle požadavků. Pro přepravu traktorů, vysokozdvižných vozíků nebo manipulačních plošin se dodávají nástavby s lomenou zadní částí valníku a hliníkovými nájezdy pro najetí přepravovaného stroje. Pro přepravu nadrozměrných nákladů se dodávají nástavby s možností zvýšení výšky, šířky nebo délky nad povolené hranice dle vyhlášky. Pro kombinovanou přepravu nákladu nebo kontejnerů se dodávají nástavby s integrovanými kotvícími prvky včetně možnosti výsuvu těchto kotvících prvků. Dle požadavků atypické přepravy nebo nestandardního systému kotvení je možné nástavby upravit přesně dle technických požadavků a tím zajistit bezpečnou a jednoduchou přepravu i ne zcela typického zboží, vývoj těchto nástaveb probíhá téměř vždy za úzké spolupráce konstrukčního oddělení s konečným uživatelem nástavby.

Více informací nahoru