Fotogalerie

Velmi oblíbené provední souprav často využívaných v přepravě JUST-IN-TIME v automobilovém průmyslu. Soupravy jsou v provedení valníková nástavba nízkoložná a tandemový přívěs se spodním závěsem a dle typu podvozku se vnitřní výšky pohybují okolo 3 000 mm. Nejčastější dodávané kombinace jsou tažné vozidlo 18-26t a přívěs 18t nebo lehčí provedení souprav s tažným vozidlem 12t a přívěsem 11-16t celkové hmotnosti. Pro tyto verze souprav je nutné použití nízkých verzí podvozků často označovaných jako GV s výškou rámu v rozmezí 860-880 mm. Nástavby jsou převážně dodávány jako třístranné shrnovací se zvedáním střechy. Pro rychlejší nakládku se dodává systém průjezdného nakládání s přejezdovou klapkou, pro věší paletovou obslužnost se dodávají systémy stavitelných druhých podlah.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Valníkové soupravy pro místní nebo i dálkovou přepravu.  Nejběžněji jsou dodávané v provedení se standardní valníkovou nástavbou s bočnicemi, v třístranné shrnovací verzi nebo bez konstrukce a bez plachty. Přívěsy jsou dodávány v provedení od 3,5t do 24t celkové hmotnosti v klasické točnicové verzi nebo v tandemovém uspořádání se spodním / horním závěsem. Pro urychlení nakládky je možné dodat systém průjezdné nakládky případně vybavit tažné vozidlo zdvíhací plošinou, která nahrazuje přejezdovou klapku systému průjezeného nakládání.Soupravy bez plachty a plachtové konstrukce jsou velmi často využívány v přepravě stavebnin a pro snadnou manipulaci jsou vybaveny nakládacím hydraulickým jeřábem umístěným v zadní části vozidla pro zajištění obslužnosti vozidla i přívěsu.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Skříňové soupravy pro místní nebo i dálkovou přepravu.  Nejběžněji jsou dodávané v provedení se standardní skříňovou hliníkovou, plywoodovou nebo nověji s polyester-voštinovou nástavbou. Přívěsy jsou dodávány v provedení od 3,5t do 24t celkové hmotnosti v klasické točnicové verzi nebo v tandemovém uspořádání se spodním / horním závěsem. Pro urychlení nakládky je možné dodat systém průjezdné nakládky případně vybavit tažné vozidlo zdvíhací plošinou, která nahrazuje přejezdovou klapku systému průjezeného nakládání. Velmi často jsou soupravy vybaveny systémem druhé podlahy pro zajištění větší obsaditelnosti paletami. Zdvojením počtu paletových míst je možné na soupravu naložit až 76 EUROPALET.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Chladírenské / mrazírenské soupravy pro místní nebo i dálkovou přepravu potravinářského zboží nebo zboží vyžadující přepravu v řízené teplotě. Nejběžněji jsou dodávané v provedení se standardní chladírenskou nebo mrazírenskou nástavbou ve verzi PSMT FRIGO nebo LAMBERET. Přívěsy jsou dodávány v provedení od 3,5t do 24t celkové hmotnosti v klasické točnicové verzi nebo v tandemovém uspořádání se spodním / horním závěsem. Pro urychlení nakládky je možné dodat systém průjezdné nakládky případně vybavit tažné vozidlo zdvíhací plošinou, která nahrazuje přejezdovou klapku systému průjezeného nakládání. Velmi často jsou soupravy vybaveny systémem druhé podlahy pro zajištění větší obsaditelnosti paletami. Zdvojením počtu paletových míst je možné na soupravu naložit až 76 EUROPALET. Speciální verze těchto souprav jsou i soupravy pro přepravu květin. V této verzi jsou použity nástavby s vnitřní šířkou 2500 mm a velkou vnitřní výškou v tandemovém uspořádání a řízenou přepravní teplotou.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Návěsy v provedení valníkovém / skříňovém / chladírenském. Ve většině případů jsou dodávány speciální verze návěsů s úpravami dle požadavků zákazníka. Podvozek návěsu může být dodán od předních výrobců - SVAN, KÖGEL, SCHMITZ, PANAV a dalších. Nejčasteji se dodávají jedno nebo dvounápravové návěsy s nízkým podvozkem pro dosažení maximální vnitřní výšky, případně CITY návěsy s zadní řiditelnou nápravou v kategorii od 10t do 34t. Na podvozkové části jsou použity nápravy BPW, SAF se vzduchovým pérováním.
Dle požadavků atypické přepravy nebo nestandardního systému kotvení je možné návěsy upravit přesně dle technických požadavků a tím zajistit bezpečnou a jednoduchou přepravu i ne zcela typického zboží, vývoj těchto nástaveb probíhá téměř vždy za úzké spolupráce konstrukčního oddělení s konečným uživatelem nástavby.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Speciální verze přívěsů a souprav v provedení valníkovém / skříňovém / chladírenském s úpravami dle požadavků. Pro přepravu traktorů, vysokozdvižných vozíků nebo manipulačních plošin se dodávají nástavby s lomenou zadní částí valníku a hliníkovými nájezdy pro najetí přepravovaného stroje. Pro přepravu nadrozměrných nákladů se dodávají nástavby s možností zvýšení výšky, šířky nebo délky nad povolené hranice dle vyhlášky. Pro kombinovanou přepravu nákladu nebo kontejnerů se dodávají nástavby s integrovanými kotvícími prvky včetně možnosti výsuvu těchto kotvících prvků. Dle požadavků atypické přepravy nebo nestandardního systému kotvení je možné nástavby upravit přesně dle technických požadavků a tím zajistit bezpečnou a jednoduchou přepravu i ne zcela typického zboží, vývoj těchto nástaveb probíhá téměř vždy za úzké spolupráce konstrukčního oddělení s konečným uživatelem nástavby.

Více informací nahoru