Fotogalerie

Nejčastěji dodávaná chladírenská nástavba, která je oblíbená pro svoji odolnost a příznivou cenu. Nástavba je určena pro vozidla od 3.5t do 26t celkové hmotnosti. Konstrukce nástavby je lepená z celoplošných panelů s vnějším polyesterovým povrchem a vnitřní polyuretanovou izolací. Nástavba je vhodná pro místní, mezinárodní nebo distribuční přepravu v tvrdých provozních podmínkách pro zboží, které vyžaduje řízenou přepravní teplotu. Se správně navrhnutou chladírenskou jednotkou je určena pro přepravu zboží za řízené teploty do 0°C. Nástavba je certifikována v kategorii ATP FNA a je dodávána s hygienickým osvědčením. Nástavby jsou dodávány ve verzích PSMT FRIGO nebo LAMBERET. Nástavby se dodávají v řadě modifikací, mezi nejběžněji dodávané patří nástavby pro přepravu masa ve visu, přepravu květin a další včetně speciálních modifikací.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Špičková chladírenská nástavba francouzského výrobce je oblíbená pro odolnost a dlouhou životnost. Nástavba je určena pro vozidla od 3.5t do 26t celkové hmotnosti. Konstrukce je lepená z celoplošných panelů s vnějším zesíleným polyesterovým povrchem s vnitřními Z výztuhami a polyuretanovou izolací. Nástavba je vhodná pro místní, mezinárodní nebo distribuční přepravu v tvrdých podmínkách pro zboží s řízenou přepravní teplotu. Se správně navrhnutou chladírenskou jednotkou je určena přepravu zboží za řízené teploty do 0°C. Nástavba je vyrobena v kategorii ATP FNA a je dodávána s hygienickým osvědčením. Nástavby se dodávají v celé řadě modifikací, mezi nejběžněji dodávané verze nástaveb patří nástavby pro přepravu masa ve visu, přepravu květin a další včetně speciálních modifikací.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Nástavba se zesílenou konstrukcí a stropem pro přepravu masa ve visu. Nástavba je vhodná pro řadu podvozků v kategoriích od 3.5t do 26t celkové hmotnosti. Uvnitř na stropě je připevněn systém drah pro převoz masa ve visu. Standardně je dodáván přepravní systém EURO háků  s trubkovou vodící dráhou, pro lehčí vozidla se dodává systém s hliníkovou C vodící dráhou, pro starší systémy je dodávána vodící pásovina s háky s pojezdovým kolečkem. Vodící dráhy je možné provést s napojením na skladovací a přepravní dráhy skladu. Systém ve visu je plně integrován v bocích a stropu nástavby. Se správně navrhnutou chladírenskou jednotkou je nástavba určena pro přepravu potravinářského zboží za řízené teploty do 0°C. Nástavba splňuje kategorii ATP FNA a je dodávána s hygienickým osvědčením.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Speciální verze chladírenské nástavby s vnitřní šířkou 2 500 mm, která je určena pro přepravu květin v přepravních boxech. Konstrukce je lepená z celoplošných panelů s polyuretanovou izolací. Boky a vnitřní uspořádání je upraveno pro dosažení vnitřní šířka 2500 mm. Systém kotvení přepravních boxů je proveden podlaha - strop, kotvící lišty jsou zapuštěny v podlaze pro dosažení hladkého přejezdů vozíků. Nástavba je určena pro vozidla v kategoriích od 3.5t do 26t celkové hmotnosti. Pro řízení teploty při přepravě květin se dodávají jednotky s omezením výstupní teploty vzduchu aby se zabránilo teplotnímu šoku přepravovaných květin. V případě menších nástaveb nebo požadavku na větší přepravní teploty se nástavby vybavují zabudovaným samostatným topným systémem s rozvodem do nástavby. Nástavba splňuje kategorii ATP FNA a je dodávána s hygienickým osvědčením.

Více informací nahoru
Fotogalerie

Speciální verze skříňové nástavby s úpravami dle požadavků zákazníka. Nástavba vychází konstrukčně z chladírenské nástavby PSMT FRIGO nebo LAMBERET. Ve speciálních úpravách se chladírenské nástavby nejčastěji dodávají jako různé varianty prodejních a mobilních stánků. Nástavby je v tomto případě vybaveny bočními nebo zadními výkopnými dveřmi, které slouží jako prodejní / výdejní pult. Součástí může být i dodávka vybavení nebo technologie pro zajištění požadované funkčnosti nástavby. Dle požadavků atypické přepravy nebo nestandardního způsobu použití je možné nástavby upravit přesně dle technických požadavků a tím zajistit bezpečnou a jednoduchou přepravu i ne zcela typického zboží či netypického způsobu užití. Vývoj těchto nástaveb probíhá vždy za úzké spolupráce konstrukčního oddělení s konečným uživatelem nástavby pro dosažení nejlepšího řešení těchto speciálů.

Více informací nahoru